-

fredag 19 september 2014

Brevvänner


Tack för att du frågade!


Klicka på datorn och välj umgås...


Sedan väljer man hitta en brevvän.


Då kommer det här upp i meddelandeloggen. 


Jag vet inte hur länge man måste vänta, men när du kan ska du klicka på kontrollera brevvänssvar.



Så har du en brevvän! Brevvännerna kommer från tidigare The Sims-städer. Det kan t.ex. vara Twinbrook eller Isla paradiso. Man kan ha flera brevvänner.

Jag tog inte bilder på det, men jag tänkte förklara lite snabbt hur man får vykort av brevvänner. 
Man kan välja fråga om vykort (något liknande) och sen väljer man vem man ska fråga. Sen är det bara att kolla posten! Om man köper en anslagstavla kan man sätta upp vykorten på den. Jag tror man kan sätta upp dem på väggen, men jag är inte säker. 

Hoppas ni förstod och är det något annat ni vill veta så är det bara att kommentera!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar