-

torsdag 10 april 2014

Dag 22, 23, 24, 25 & 26

Eh ja... Glömde fyra dagar hehehe...

22. En bra simsvideo

Jag vet inte, Curtis Paradis bygger fina hus i sims^^

23. Om du var en sim, vilka egenskaper skulle du ha då?

Oj, jag vet inte! Jag skulle ju ha tre egenskaper eftersom att jag är tonåring sen i måndags.
Typ tankspridd, älskar naturen och något mer haha. Dålig humor finns ju inte. Bara bra humor och inget sinne för humor. Jag skrattar åt allt - dålig humor. Kanske soffpotatis hehe. Nä men jag kan vara ganska så lat :P

24. Hur många generationer har du kommit till som max?

Två, hehe... Men det ska bli fler i min PGC ;)

25. Brukar du bygga hus?

Ibland. Förut byggde jag nästan alltid hus med hjälp av pengafusk men nu brukar jag låta simmarna flytta in i hus dem har råd med och sen renovera huset om de har pengar.

26. Finns det något sims du verkligen ångrar att du köpte?

Nä, jag gillar alla jag har!

Förlåt för ett jättetråkigt inlägg! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar